Scroll Top

En marxa la 3a edició de l’Estudi sobre la maduresa digital

businessman-touching-to-virtual-screen-of-digital-transformation-wording-and-icons-business-technology-information-and-innovation-concept-1-1024x444.jpg

La transformació digital és clau per al futur empresarial d’Andorra, i, per això, la Cambra, MoraBanc i Iniced han posat en marxa la 3a edició de l’Estudi sobre la maduresa digital de les empreses a Andorra, amb l’objectiu de guiar el teixit empresarial del país en aquesta evolució digital i comparar resultats amb edicions anteriors, oferint una perspectiva de l’evolució al llarg dels anys.

Formaran part de l’estudi més de 1.000 empreses i directius seran part d’aquest estudi, que avaluarà indicadors clau en quatre grans àmbits: visió, organització i lideratge, persones, clients i negoci digital.. L’enquesta arribarà a empreses amb 6 a 10 treballadors, ampliant la mostra, i inclourà preguntes sobre teletreball, consum electrònic i contactes telemàtics, reflexionant les noves realitats post-pandèmia..

Descarregueu la Nota de Premsa sencera aquí.

Deixa un missatge