Scroll Top

Els serveis de la Cambra s’han reorientat per donar resposta als usuaris durant el confinament

Transf Digital-04

La Cambra de Comerç, Indústria i Serveis d’Andorra ha continuat donant serveis d’assessorament empresarial i formació als seus usuaris adaptant-se a l’excepcionalitat del moment de confinament que ve donat per la crisi sanitària. La voluntat de l’entitat és mantenir en actiu els serveis i la qualitat dels mateixos amb continguts específics i de més valor afegit per als usuaris.

La setmana del 23 de març es va habilitar un servei específic d’assessorament empresarial a través del telèfon 80 92 82 per donar resposta, de dilluns a divendres de 9 a 13 h, a tots aquells dubtes relacionats amb la Llei de Mesures Excepcionals per la situació d’Emergència Sanitària causada pel Coronavirus SARS-CoV-2. La Cambra va considerar indispensable oferir un acompanyament professionalitzat, de forma complementària a les fonts oficials, per ajudar a orientar les empreses davant la incertesa generada per aquesta situació i per resoldre dubtes concrets a l’hora de plantejar-se quines mesures econòmiques previstes en la llei podien adoptar.

 

Deixa un missatge