



Avui, l’Observatori del Comerç ha presentat els resultats de la 2a i 3a onada d’enquestes als visitants (juny-setembre i octubre-novembre). Aquestes dades ens ofereixen una visió detallada sobre els hàbits de consum i l’evolució del comerç a #Andorra.
La seguretat i l’espai urbà es consoliden com els aspectes més ben valorats pels visitants, amb puntuacions de 9,3 i 9,2 sobre 10. També destaquen l’atenció rebuda, l’accessibilitat i la qualitat del producte.
Compres a Andorra: un 85,8% dels visitants realitza compres durant la seva estada. Les parròquies centrals (Andorra la Vella i Escaldes-Engordany) són les preferides pels turistes, mentre que a zones frontereres com Pas de la Casa o Sant Julià de Lòria hi predominen els excursionistes. La seguretat i l’espai urbà són factors clau per a tots.
L’Observatori del Comerç, liderat per la @CambraAndorra, completarà el seu cicle anual amb la quarta onada entre desembre i abril, aportant noves dades per analitzar i entendre l’evolució del sector comercial andorrà.
(Més informació a la Nota de Premsa que pot descarregar aquí. També podeu descarregar l’estudi aquí)