COMUNICACIÓ NO VIOLENTA PER DESESCALAR PERSONES ENFADADES

TEMARI:

Un dels elements que poden generar malentesos i conflictes en els equips de treball està relacionat amb la comunicació. Sovint aquests conflictes no tenen tant a veure amb el que es diu sinó en com es diu. Això pot fer que les persones s’enfadin o que es faci difícil calmar una persona que ja ho està.

Per contra, plantejar la comunicació en positiu pot ajudar a evitar desacords i calmar a persones enfadades. Això pot ser molt útil tant per un bon ambient en l’equip de treball com per comunicar amb clients i usuaris.

Dates i horaris:          6 de juliol, de 9.30 a 13.30 h

Durada:                      4 hores

Objectius:                  Els participants reflexionaran al voltant dels elements que poden trencar la comunicació; obtindran eines i estratègies per gestionar la comunicació d’una forma positiva i calmar a persones enfadades; coneixeran algunes eines de treball en línia amb els equips

Preu:                          50 €.  Inclou tota la documentació i el certificat d’assistència de la
Cambra

Col·laboració tècnica:  Ramon Tena, mediador en l’àmbit de les organitzacions i de la família des de fa 8 anys. Col·laborador habitual de la Cambra, el Fòrum Europeu de Joventut i el Consell d’Advocats de Catalunya. He treballat en empreses i administracions públiques a Andorra i en l’àmbit internacional. Des del 2014 és formador del Consell d’Europa, on ha liderat projectes formatius en lideratge i transformació de conflictes amb joves. És un dels impulsors i coordinador del postgrau en mediació a la Universitat d’Andorra (2014 i 2018). També treballa habitualment com a formador de mediadors a Espanya i França. Va treballar al Govern d’Andorra fins el 2012, quan va decidir emprendre una nova aventura amb Dialoga, un projecte d’emprenedoria social que té com a objectiu ajudar a resoldre situacions conflictives a través del diàleg. És llicenciat en Ciències Polítiques per la Universitat Pompeu Fabra i màster en mediació per la UB.

 PROGRAMA

  • Els reptes a la comunicació, especialment durant el treball en línia
  • Comprendre el paper de les emocions durant els conflictes
  • Algunes eines per assolir una comunicació en positiu
  • Escolta activa;
  • Assertivitat;
  • Comunicació no violenta;

 

6 de juliol, de 9.30 a 13.30 h

 

 

50 €

 

PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com