Prat de la Creu, 8. AD500 Andorra la Vella

Tour de benchmarking a Lapònia

01-Igloos-At-Night-copia

La Cambra organitza per al pròxim novembre el primer viatge de benchmarking a Lapònia, adreçat a agències de viatge receptives, hosteleria i restauració, retail i entitats.

És un viatge experiencial de 4 dies, on es presentaran les noves estratègies que s’estan desenvolupant en el sector travel de cara als nous hàbits del consumidor. Durant el viatge es podran conèixer els principals productes turístics que ofereix Lapònia per poder adaptar-los als negocis andorrans.

Des de la Cambra ajudarem en tot moment a detectar nous conceptes i estratègies comercials: una oportunitat per trencar amb la rutina i dedicar temps a cercar noves idees que contribueixin a innovar, consolidar i internacionalitzar el vostre model de negoci.

Rovaniemi és, cada cop més, una destinació molt popular entre els turistes i els grups d’incentius de tot el món, i sobretot, entre els visitants asiàtics que augmenten any rere any, un mercat de vital importància per a Andorra. 

 

QUÈ APORTA EL TOUR?

ESTRATÈGIA COMERCIAL: analitzareu les estratègies comercials que s’estan desenvolupant actualment i us aportarà els coneixements per definir un posicionament clar i diferenciat del teu model de negoci.

CONEIXEMENT DE PRODUCTES TURÍSTICS INNOVADORS: experimentareu les sensacions que transmet la destinació quan es visita des del punt de vista del consumidor.

VISIÓ INTERNACIONAL: tindreu una visió més àmplia i global del sector del travel, que us ajudarà en la presa de decisions

 

Per més informació i programa descarregueu el material fent clic al botó o truqueu al 809294.

Deixa un missatge